بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


باز هم استقلال ده نفره از ابتدا بازی میکرد!

http://upload7.ir/images/60569137329386570656.jpg

محمد قاضی مجددا با نمایشی که از خود بجای گذاشت،نشان داد بیهوده در مقابل این بازیکن جبهه نگرفته بودیم!قاضی در اکثر دیدارهای این فصل استقلال بجز چند دیدار بخاطر مصدومیت بازی کرده اما عملکرد ضعیفی داشته است!
کلا در مورد این بازیکن ما معتقد هستیم که قاضی یک مهاجم نوک نیست و اصلا قابلیت های یک بازیکن نوک را ندارد.این بازیکن در زمان ضد حملات باید روبه دروازه خود صاحب توپ شود و با تاخیر در بازی و نگه داشتن آن اجازه نزدیک شدن یاران هم دسته را به خود و دروازه حریف بدهد و بعد با سپردن توپ به بازیکن میانی بالافاصله خودش را در محوط 6 قدم  تیم مقابل برساند و از موقعیتهای احتمالی که گیرش می آید به بهترین نحوه ممکن استفاده کند!
منتهی قاضی نتنها این کار به خوبی انجام نمی دهد،بلکه در مهم ترین ویژگی فوتبالیش که همانا سر زدن می باشد این روزها بسیار ضعیف عمل می کند و فرصتهای بسیار خوبی را در نزدیکی دروازه حریفان از دست می دهد!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 21 / 9 / 1392برچسب:استقلال,جام حذفی,کاسپین قزوین,محمد قاضی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com